Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Blagovne znamke vse več uporabljajo pospeševanje prodaje 18.12.2009

V letošnjem letu so blagovne znamke za povečanje prodaje v veliko večji meri uporabljale pospeševanje prodaje. Razlog za to je, da kupci postajajo vedno bolj zahtevni, saj želijo prihraniti denar.
Zvestoba blagovnim znamkam je prioriteta, ki se nahaja nižje kot prej. 
Kupci obiščejo veliko različnih trgovin in si ogledajo veliko različnih produktov, na koncu pa izberejo tiste z najnižjimi cenami. Raje se trdno držijo nakupovalnega seznama, kot da bi se o nakupu odločali impulzivno in spontano. Vedno bolj tudi uporabljajo internet za raziskovanje svojih nakupov, iskanje najnižjih cen in darilnih bonov.  

Preberite več o novih nakupovalnih navadah: http://www.marketingmagazine.co.uk/News/MostEmailed/973591/Brands-struggle-kick-sales-promotions-habit/