Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Apple in plešoči deček 05.05.2011

iTr3vor je deček, ki uživa v plesu v različnih Applovih trgovinah, svoje posnetke pa nato objavi na Youtubeu.
Lahko bi rekli, še en izmed 'čudakov', ampak na njegove posnetke je naročeno skoraj 20.000 uporabnikov, na Twitterju pa ima več kot 3000 zasledovalcev.

Znano je, da se Apple na družabne medije skorajda požvižga. Marsikatero znamko bi to že pokopalo, a vsi vemo, da ima Apple izdelke, ki govorijo sami zase. Trenutno torej ni skrbi, a vseeno, konkurenca jim je vedno za petami. Upamo, da se Apple zaveda, da ima ogromno kupcev, ki bi lahko tržili njihovo znamko oz. jo tako že (priznajmo si, blazni navdušenci nad Applom naredijo vse, da bi navdušili še druge). Vzemimo za primer Coca-Colo. Dva oboževalca sta ustanovila stran na Facebooku, ki je kaj kmalu postala stran z največ oboževalci. Coca-Cola ju ni zatrla, tako kot bi naredil marsikdo, ampak ju je prosila, da stran vodita še naprej.

Zato Apple, ne utišaj iTr3vorja, ampak ga spodbujaj k nadaljevanju. Navdušeni kupci so prihodnost vsake blagovne znamke.

Več o tem na  http://www.marketingpilgrim.com/2011/04/cup-of-joe-apples-army-wants-to-dance-will-apple-let-them.html