Apple in plešoči deček 05.05.2011
iTr3vor je deček, ki uživa v plesu v različnih Applovih trgovinah, svoje posnetke pa nato objavi na Youtubeu.
Lahko bi rekli, še en izmed 'čudakov', ampak na njegove posnetke je naročeno skoraj 20.000 uporabnikov, na Twitterju pa ima več kot 3000 zasledovalcev.Znano je, da se Apple na družabne medije skorajda požvižga. Marsikatero znamko bi to že pokopalo, a vsi vemo, da ima Apple izdelke, ki govorijo sami zase. Trenutno torej ni skrbi, a vseeno, konkurenca jim je vedno za petami. Upamo, da se Apple zaveda, da ima ogromno kupcev, ki bi lahko tržili njihovo znamko oz. jo tako že (priznajmo si, blazni navdušenci nad Applom naredijo vse, da bi navdušili še druge). Vzemimo za primer Coca-Colo. Dva oboževalca sta ustanovila stran na Facebooku, ki je kaj kmalu postala stran z največ oboževalci. Coca-Cola ju ni zatrla, tako kot bi naredil marsikdo, ampak ju je prosila, da stran vodita še naprej.
Zato Apple, ne utišaj iTr3vorja, ampak ga spodbujaj k nadaljevanju. Navdušeni kupci so prihodnost vsake blagovne znamke.
Več o tem na http://www.marketingpilgrim.com/2011/04/cup-of-joe-apples-army-wants-to-dance-will-apple-let-them.html