Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Analiza poslovnih praks med oglaševalskimi agencijami 13.05.2010

Podjetje Vale International ltd. je izvedlo analizo novih poslovnih praks med neodvisnimi oglaševalskimi agencijami.
Najpomembnejše ugotovitve študije so:
-   da agencije vse bolj tekmujejo za projekte pri potencialnih naročnikih, kar je verjetno povezano s stanjem v gospodarstvu, prav tako se potegujejo za manjše posle;
-   da so se proračuni zmanjšali in je vse več dela na posameznih projektih ter ne več na kampanjah;
-   da se je kakovost briefov zmanjšala;
-   da naročniki agencijam velikokrat ne dajejo povratnih informacij po tem, ko jim predstavijo potencialni projekt, kar lahko negativno vpliva na sodelovanje agencij z naročniki.

Agencije morajo na novo postaviti svoje poslovne strategije, se čim bolj približati vodstvu podjetja ter jim predstaviti, kako lahko agencije pozitivno prispevajo k poslovanju podjetja. 

Več o tem si lahko preberete v spodnjem dokumentu.