Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ali okoljska gibanja izgubljajo dušo? 12.02.2009

Zeleno gibanje je v razcvetu, toda naše okolje je še vedno v nevarnosti. Okoljevarstvene organizacije se danes obnašajo kot velike korporacije. Njihovi voditelji so direktorji, ki dobivajo velike plače z vsemi bonitetami in plačanimi stroški. Kako lahko okoljski posel cveti, če okolje umira? Ali to pomeni, da okoljska gibanja izgubljajo dušo?
Ta trenutek smo priče največjemu množičnemu izumiranju rastlinskih in živalskih vrst od dobe dinozavrov. Če bo šlo tako naprej, bomo še sami sebe prignali do izumrtja. Dobra novica je, da okoljska gibanja cvetijo. A pa je to res dobra novica? Obstaja na desettisoče zelenih skupin, ki izvajajo svoje koristno delo po vsem svetu. Vendar potrebujejo okoljevarstvene organizacije za svoje delo sredstva iz korporativnih donacij, da lahko izvajajo svoje programe in svojim vodjem izplačujejo visoke plače (ene najvišjih plač v neprofitnem sektorju). Za ta sredstva pa so pripravljene narediti marsikaj. 

Primer je npr. BP (British Petroleum), ki je dal milijone dolarjev okoljevarstvenim skupinam in stotine milijonov dolarjev za lastno oglaševalsko akcijo, s katero se je promoviral kot vodilni v razvijanju solarnih, vetrnih in drugih obnovljivih virov energije. Ko je prišlo do velikega izlitja nafte na severu Aljaske, ki ga je zakrivil BP sam, ni prišlo do nobenega javnega protesta okoljevarstvenih organizacij.

To ni edini primer. Okoljevarstvene organizacije so za denar prevečkrat pripravljene pogledati skozi prste. 

Več: http://www.adbusters.org/magazine/81/environment.html