Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ali nas bodo mame rešile pred recesijo? 28.01.2009

V tem času se sprašujemo, ali še obstajajo potrošniki, ki bodo kljub recesiji nakupovali. Seveda, mame bodo še naprej nakupovale. Saj morajo… Mame nadzorujejo 85 % do 90 % gospodinjske potrošnje. In glede na raziskave se ta potrošnja ne bo zmanjšala, ampak celo povečala.
Vendar veljajo pri mamah določena pravila:

-     Razumevanje maminih prioritet
Prevladajo primarne potrebe. Družina in njene potrebe so na prvem mestu. Otroci bodo vedno prvi na listi prioritet, seveda pa vedno ostane čas tudi za majhne pozornosti, ki jih mama nameni sama sebi (nova šminka …).

-      Biti doma je moderno
Mame in družine so vse več doma, zmanjšali so se obroki v restavracijah in zabava zunaj hiše. Podjetja morajo zato poiskati način, kako lahko mamam pokažejo, da so njihovi produkti idealni za uživanje doma, in tako pritegnejo njihovo pozornost.

-      Pametno je prihraniti
Mame morajo imeti občutek, da so pametne nakupovalke. Danes je že vse »na razprodaji«. Vendar mame ne varčujejo pri kakovosti, zato je treba izpostavljati kakovost izdelkov, da ostanejo znamke v očeh mam močne.

-      Zelena je nova črna
Mame so bile vodilne pri začetkih zelenega gibanja. Danes so še vedno predane ideji, vendar morajo gledati tudi na denar. Zato bodo iskale izdelke, ki so ugodni in obenem okolju prijazni.


Več na http://nobosh.com/sr/can-moms-save-us-from-the-recession/165672/