Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Ali kupci dejansko razumemo blagovne znamke? 17.02.2011

Velikokrat ni pomembno, ali je izdelek, ki ga kupujemo, kakovosten in zdrav. Samo da je poceni.
Ne samo, da kupci premalokrat preverimo kakovost in sestavine kupljenih izdelkov, tudi prodajalci se ne potrudijo, da bi nam jih nazorno predstavili.
Kdo je kriv? Sprijaznjeni kupci ali nestrokovni prodajalci?
Na to vprašanje ni jasnega odgovora, je pa jasna posledica: kdor ne skrbi za svoje kupce, nima prihodnosti.

Več o tem na: http://www.marketingweek.co.uk/sectors/retail/the-secret-marketer-do-supermarket-buyers-understand-brands?/3023307.article