Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Novice



Za dober namen delamo tudi zastonj03.02.2011

Oglaševalske agencije ustvarjamo prepoznavnost za podjetja in organizacije, ki storitve tudi plačajo. Marsikatera neprofitna organizacija ali ustanova pa si naših storitev ne more privoščiti.

Od zdaj naprej kupuje očka03.02.2011

Vedno je veljalo, da večino družinskih nakupov opravijo ženske. Oglaševalci so ta vzorec že do potankosti preučili in temu primerno prilagodili svoje marketinške aktivnosti.

Philips in skrita kamera03.02.2011

Philips je v okviru kampanje ‘Is it possible to love your toothbrush’ povabil uporabnike zobne ščetke Sonicare na avdicijo za TV-oglas. A avdicija je bila dejansko zrežirana in uporabnike so snemali s skrito kamero od trenutka, ko so vstopili v studio.

Generacija ‘U’03.02.2011

Generacija U so uporabniki, ki jih je ustvarila recesija. Nimajo inspiracije, dinamičnosti, pozitivne energije in upanja. Ne sliši se dobro in najrazličnejše blagovne znamke se soočajo z izzivom, kako se na to generacijo odzivati.

Dobra storitev zahteva dobro uporabniško izkušnjo07.01.2011

Sedite za računalnikom, naročate izdelke, morda želite še uporabiti darilni bon in izkoristiti dan brez poštnine v kakšni tuji spletni trgovini – in porodi se vam vprašanje.

Majhna presenečenja prinašajo velike spremembe07.01.2011

Kaj vas naredi srečne? Nekatere avto in kupi denarja, vendar pa študije dokazujejo, da je za večino ljudi dovolj že kovanec za deset centov.

Bolje en pravi, kot sto pasivnih07.01.2011

Vsi dostikrat pozabljamo, da za uspeh ne potrebujemo kar takoj množice občudovalcev. Dovolj jih je le nekaj, ki razširijo dober glas o nas, mi pa se lahko, če jih je le nekaj, z njimi bolj povežemo in jih spoznamo.

Pet minut na dan za globok vdih in razmislek07.01.2011

Preberite si zgodbo o ženski, ki je v svoji službi dala vse od sebe. Včasih je šla celo prek sebe, a ob tem žal tudi prek drugih.

Novoletno voščilo23.12.2010

Kompas Dizajnovci spet hodimo naokoli po virtualnem svetu.

Z Googlom na modno revijo23.12.2010

“Z Googlom na modno revijo” je 30-sekundni televizijski oglas v sklopu japonske akcije ‘več z Googlom’.