Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Novice



Apple in plešoči deček05.05.2011

iTr3vor je deček, ki uživa v plesu v različnih Applovih trgovinah, svoje posnetke pa nato objavi na Youtubeu.

Spremeni si hišo v billboard14.04.2011

Spletna stran Adzookie vam s privoljenjem, da lahko vašo hišo spremeni v billboard, odplačuje stroške kredita, vse dokler je vaša hiša opremljena z oglasom.

Neprimerno targetiranje otrok14.04.2011

Večina staršev meni, da so otroci deležni pritiskov, pod katerimi prehitro odrastejo. Znane osebnosti, odrasel stil oblačenja, glasbeni spoti, vrtenje neprimernih vsebin in oglasov v urah, ko otroci še ne spijo, igrače neprimerne za starostno skupino, na katero ciljajo, itd.

Nezadovoljneži bodo vedno nasprotovali, ampak, a jih boste vi ves čas poslušali?14.04.2011

Nasprotniki so povsod. V komentarjih pod objavami na spletu, elektronski pošti, blogih … Bojijo se sprememb in nasprotujejo vsem uspešnim. Verjetno samo zato, ker sami niso tako uspešni. Saj poznate rek, če bi ‘foušija’ gorela …

Na koncu dneva vas vedno čaka Schweppes14.04.2011

Novi tv-oglas Schweppsa prikazuje mamo, ki pride domov in vidi, kako njenega sina odpeljejo možje v zaščitnih oblekah. Mama je popolnoma mirna.

Po pasjo hrano v trgovino? Ne, pod obcestni plakat.01.04.2011

Težava pri oglasih je, da lahko hrano vedno samo gledamo, ne moremo pa je povohati ali okusiti. No, vsaj do zdaj je bilo tako.

Vsaka akcija je boljša kot nobena akcija01.04.2011

Zelo zaposleni ljudi naredijo ogromno stvari, ker so ves čas v pogonu, tudi takrat, ko bi ‘navadni smrtniki’ že zdavnaj obupali. Posedanje in brezdelje vam na dolgi rok vsekakor ne koristita.

Ko ti ne uspe, to tudi priznaj01.04.2011

Ko nam gre nekaj narobe, to težko priznamo. Bojimo se, kaj bodo rekli drugi, bojimo se samih sebe, čeprav je edina pravilna poteza, da si priznamo napako ali neuspeh in situacijo prebrodimo z dvignjeno glavo in namenom, da bomo prihodnjič delo naredili enostavno bolje.

Organizirajte oskrbo starejših17.03.2011

Spletnih strani, na katerih lahko organizirate oskrbo in prosti čas otrok, je ogromno. Varuške, svetovalci, rojstnodnevne zabave, nasveti, vsega je dovolj. Veliko ljudi pa mora poskrbeti tudi za svoje starše, ki sami ne morejo več skrbeti zase.

Poslušajte in si zapomnite17.03.2011

Se vam je že kdaj zgodilo, da se vam je nekdo predstavil, vi pa ste v isti sekundi pozabili njegovo ime? Niste edini. Podatki kažejo, da si povprečni ljudje zapomnimo med 25 % in 50 % tistega, kar slišimo.
1|...|4|5|6|7|8|9|10|...|33