Galaxy vs. iPhone
01.12.2011
Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?
Novice
Razmišljajte o vsebini, ne o formatu. Z dobro vsebino bodo vaši oglasi všečni in ljudje jih bodo radi delili.
Za potrebe nove oglaševalske kampanje Orea.
McDonald’s je „ustvaril“ interaktivni billboard. Ko stojite pred njim, v svoj telefon vpišete določen URL naslov in ko program potrdi vašo lokacijo, lahko začnete igro „Pong“.
Naša agencija se je odločila za izračun ogljičnega odtisa. Ogljični odtis se uporablja za ponazoritev količin emisij CO2 in drugih toplogrednih plinov, za katere sta odgovorna posameznik ali organizacija. Ogljični odtis lahko izračunamo tudi za dogodke in proizvode.
Budweiser je pripravil enourne oddaje, v katerih želi izpostaviti povezavo blagovne znamke s športnimi ligami in znanimi osebnostmi, ki lahko mladim pomagajo uresničiti sanje.
TV Licensing je lansirala novo oglaševalsko kampanjo, ki spominja prezaposlene ljudi na različne načine plačevanja in jih spodbuja, da obnovijo svojo TV licenco na enostaven način - prek spletne strani.
Kljub temu, da se vsi zavedamo, da nas pretirano sedenje počasi ubija, nimamo druge izbire, kot da sedimo v službi načeloma osem ur na dan.
Predstavljamo vam dva navdušenca nad oglasi. Verjetno se sprašujete, kaj je tu posebnega?
Večer preživet v baru, gneča, veliko se pije in kolikokrat se vam zgodi, da 'izgubite' svojo pijačo?
Večina ne da veliko na imena izdelkov. Zobna pasta je zobna pasta in avto je avto. Raznih sladic in kolačev je že nešteto in ne zdijo se vam več zanimivi. Dokler niso prišli muffini.