Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Novice



Kaj se lahko blagovne znamke naučijo od Hollywooda?10.06.2011

Razmišljajte o vsebini, ne o formatu. Z dobro vsebino bodo vaši oglasi všečni in ljudje jih bodo radi delili.

Shaq si še vedno deli piškote in mleko s svojo mamo10.06.2011

Za potrebe nove oglaševalske kampanje Orea.

McDonald’s in interaktivni billboard10.06.2011

McDonald’s je „ustvaril“ interaktivni billboard. Ko stojite pred njim, v svoj telefon vpišete določen URL naslov in ko program potrdi vašo lokacijo, lahko začnete igro „Pong“.

Ogljični odtis26.05.2011

Naša agencija se je odločila za izračun ogljičnega odtisa. Ogljični odtis se uporablja za ponazoritev količin emisij CO2 in drugih toplogrednih plinov, za katere sta odgovorna posameznik ali organizacija. Ogljični odtis lahko izračunamo tudi za dogodke in proizvode.

Budweiser uresničuje sanje26.05.2011

Budweiser je pripravil enourne oddaje, v katerih želi izpostaviti povezavo blagovne znamke s športnimi ligami in znanimi osebnostmi, ki lahko mladim pomagajo uresničiti sanje.

Plačujte TV licenco, tako kot je vam najlažje26.05.2011

TV Licensing je lansirala novo oglaševalsko kampanjo, ki spominja prezaposlene ljudi na različne načine plačevanja in jih spodbuja, da obnovijo svojo TV licenco na enostaven način - prek spletne strani.

Akcija za pisalno mizo26.05.2011

Kljub temu, da se vsi zavedamo, da nas pretirano sedenje počasi ubija, nimamo druge izbire, kot da sedimo v službi načeloma osem ur na dan.

Ljubitelja oglasov05.05.2011

Predstavljamo vam dva navdušenca nad oglasi. Verjetno se sprašujete, kaj je tu posebnega?

Rokavček, da se vaše pivo ne izgubi05.05.2011

Večer preživet v baru, gneča, veliko se pije in kolikokrat se vam zgodi, da 'izgubite' svojo pijačo?

Moč pozitivnih imen05.05.2011

Večina ne da veliko na imena izdelkov. Zobna pasta je zobna pasta in avto je avto. Raznih sladic in kolačev je že nešteto in ne zdijo se vam več zanimivi. Dokler niso prišli muffini.
1|2|3|4|5|6|7|8|9|...|33