Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Novice



Coca-Cola v skrbi za polarne medvedke27.10.2011

Verjetno ni nikogar, ki ne bi poznal Coca-Colinega polarnega medvedka.

Ko stavbe postanejo oglaševalski prostor27.10.2011

Pravzaprav je ni površine, ki je ne bi mogli izkoristiti v oglaševalske namene. Razen seveda, če to ni moralno sporno ali pa prepovedo občine.

Hiša otrok – za srečo13.10.2011

Organizacija Hiša otrok že od leta 2001 pomaga otrokom in mladostnikom iz socialno šibkih družin, iz družin, kjer so prisotni alkohol, slabi vzorci ter revščina.

Kupi in menjaj13.10.2011

Že velikokrat smo pisali o tem, da smo že zdavnaj 'prerasli' način trgovanja, v katerem podjetja proizvajajo, kupci pa kupijo, kar je na voljo.

Vsakdo je lahko to, kar želi biti13.10.2011

Picasso je nekega dne vprašal 6-letne otroke, kdo izmed njih je slikar? Kdo plesalec, kdo pevec in kdo pripovedovalec zgodb? Vsi otroci so pri vsakem vprašanju dvignili roko. Vas zanima, kakšen je bil odziv, ko je enako vprašanje zastavil 17-letnikom?

Logotipi s skritim simbolizmom13.10.2011

Pravi izziv je ime blagovne znamke ali podjetja ujeti v logotip.

Fordove zabavne testne preizkušnje29.09.2011

Kot da ni testno preizkušanje avtomobila že dovolj zabavno, ga je Ford še 'začinil'. Vas zanima kako?

Koliko časa ti kupi ena kava?29.09.2011

Kaj vse nam morajo ponuditi v kavarnah? Je to samo kava ali bi želeli zraven še elektriko, brezplačen dostop do interneta ter neomejen čas za sedenje in brezdelje ali delo?

Kakšen mora biti kupec, da ga opazite?29.09.2011

Vsi smo prodajalci in kupci. Ne govorimo samo o fizičnih trgovinah, ampak tudi o tem, kako se vsi prodajamo na trgu delovne sile in kako nas kdo, če smo inovativni, tudi kupi.

Oglejte si nekaj hudih embalaž29.09.2011

Če imate dovolj domišljije, lahko svojim kupcem ponudite zabavno in zapomljivo izkušnjo z embalažo svojega izdelka.
1|2|3|4|5|6|7|8|...|33