Galaxy vs. iPhone
01.12.2011
Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?
Novice
Verjetno ni nikogar, ki ne bi poznal Coca-Colinega polarnega medvedka.
Pravzaprav je ni površine, ki je ne bi mogli izkoristiti v oglaševalske namene. Razen seveda, če to ni moralno sporno ali pa prepovedo občine.
Organizacija Hiša otrok že od leta 2001 pomaga otrokom in mladostnikom iz socialno šibkih družin, iz družin, kjer so prisotni alkohol, slabi vzorci ter revščina.
Že velikokrat smo pisali o tem, da smo že zdavnaj 'prerasli' način trgovanja, v katerem podjetja proizvajajo, kupci pa kupijo, kar je na voljo.
Picasso je nekega dne vprašal 6-letne otroke, kdo izmed njih je slikar? Kdo plesalec, kdo pevec in kdo pripovedovalec zgodb? Vsi otroci so pri vsakem vprašanju dvignili roko. Vas zanima, kakšen je bil odziv, ko je enako vprašanje zastavil 17-letnikom?
Pravi izziv je ime blagovne znamke ali podjetja ujeti v logotip.
Kot da ni testno preizkušanje avtomobila že dovolj zabavno, ga je Ford še 'začinil'. Vas zanima kako?
Kaj vse nam morajo ponuditi v kavarnah? Je to samo kava ali bi želeli zraven še elektriko, brezplačen dostop do interneta ter neomejen čas za sedenje in brezdelje ali delo?
Vsi smo prodajalci in kupci. Ne govorimo samo o fizičnih trgovinah, ampak tudi o tem, kako se vsi prodajamo na trgu delovne sile in kako nas kdo, če smo inovativni, tudi kupi.
Če imate dovolj domišljije, lahko svojim kupcem ponudite zabavno in zapomljivo izkušnjo z embalažo svojega izdelka.