Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

Novice



Zaupanje med tržniki narašča14.10.2010

Recesija je pripomogla k temu, da se tržniki veliko bolj poglobijo v svoje aktivnosti ter se osredotočajo na merljive rezultate in kanale, ki dejansko dosežejo morebitne kupce ob pravem času.

Starejši uporabniki interneta so pametnejši, kot si mislite14.10.2010

Vse prevečkrat mislimo, da je tehnologija domena mladih ljudi. A to ni vedno res.

Filmski naslovi skozi zgodovino14.10.2010

Ste se kdaj vprašali, kaj je tisto, zaradi česar si zapomnite določen film?

Kako do velikega števila ogledov na You Tubeu30.09.2010

To vam lahko pove Ana Free, portugalska pevka, ki je 'zbrala' kar 20 milijonov ogledov.

Spremljajte pogled kupcev in oglašujte bolj učinkovito30.09.2010

Ko opazujemo oglas, lahko spremljanje pogleda potrošnikov veliko pove o njihovi vpletenosti.

Fantastična gverilska kampanja podjetja 3M30.09.2010

Če ne poznate bloga Things we forget, ne veste, kaj zamujate.

Ko spregovori drevo30.09.2010

Kaj počne drevo ves dan in o čem razmišlja? Kaj bi povedalo, če bi le imelo možnost?

Umetnost je duša oblikovanja16.09.2010

Podjetja se ne osredotočajo več samo na izdelke, ampak želijo kupcem ponuditi tudi čim boljšo nakupno izkušnjo. Oblikovanje pomaga pri razvoju novih izdelkov in lahko pripomore k rasti podjetja.

5 dobrih idej za oglaševanje piva16.09.2010

Pri gledanju oglasov za pivo največkrat uživamo, ker so običajno kreativni in se ob njih zabavamo.

Kaj počno najboljši ponudniki storitev16.09.2010

Kaj je tisto, kar loči dobre ponudnike storitev od slabih?