Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

5 dobrih idej za oglaševanje piva 16.09.2010

Pri gledanju oglasov za pivo največkrat uživamo, ker so običajno kreativni in se ob njih zabavamo.
Največ takšnih oglasov je predvsem med Super Bowlom, zasledimo pa jih lahko tudi pri drugih športnih in nešportnih dejavnostih. Videti je, kot da je oglaševanje piva namenjeno le zabavanju ljudi in da se tako neodgovorno troši ogromno denarja.

Različna pozicioniranja blagovnih znamk piva si lahko ogledate na:
http://www.rohitbhargava.com/2010/08/5-ideas-from-a-global-journey-through-beer-marketing.html