Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

12 enostavnih nasvetov za uspešnejše ustvarjanje imena blagovne znamke (avtor: Boštjan Vrečar) 06.11.2009

Ime znamke – izdelka ali storitve – je tako kot vaše osebno ime. Vi mu dajete smisel. Besede le prenašajo pomene in občutja. A nekatera imena so preprosto bolj prepoznavna in si jih lažje zapomnimo. Kako se počutite, ko vas na sprejemu čez čas nekdo pokliče po imenu, čeprav ste se predstavili le enkrat? Verjetno ne slabo. To pomeni, da ste naredili vtis. Točno to želite tudi z imenom vaše znamke, storitve ali izdelka.
Za vas smo zbrali 12 uporabnih nasvetov za lažji proces poimenovanja. Upamo, da vam bodo v pomoč:

1    Dobro ime naj sporoča strategijo vaše znamke.

2    Imeti mora zven in videz:
velikokrat se osredotočamo le na zven, ki je sicer pomemben, a ne pozabimo na dober videz. Ime mora z značajem delovati tudi na prvi pogled, že ko ga napišete z levo roko na tablo.

3    Biti mora lahko izgovorljivo.

4    Tržno uspešno ime je otrok jasnega pozicioniranja.

5    Vsaka družba je drugačna, ne pozabite, da tudi vaša:
sestavljajo jo posamezniki, ki v njej skupaj ustvarjajo. Zato je drugačen tudi vsak proces poimenovanja. Nihče nima skrite zmagovalne formule. Dobro pa je poiskati mnenje strokovnjakov, ki vam bodo pri uspešnosti procesa lahko odločilno pomagali.

6   Dobro ime uporabnikom govori, da niste »samo še eno podjetje na trgu«.

7   Ali ga lahko registrirate?
Najdba dobrega imena zahteva pogosto ogromno dodatne ustvarjalnosti in časa, saj je večina primernih domen navadno žal zasedena.

8    Ime je več kot to, kar počnete:
podobno kot dober naslov filma se dobro ime znamke dviguje nad dejavnost samo ter vam ponuja zakladnico zanimivih podob in asociacij v komunikaciji.

9     Dobro ime ne reši slabe storitve.

10   Ime je brezplačno PR orodje, nad katerim pa največkrat nimate nadzora, ki bi si ga želeli. Tudi zato je tako pomembno.

11   Res dobro ime vodi v kategoriji
– seveda ne samo zaradi imena – a ga ne boste pozabili.

12   Ime vaše znamke mora izžarevati vaš pogled na svet.
 
Ime je eno najmočnejših orodij v trženju. Začetek. Nomen. Samo eden je takšen, kot ste vi. In naša skupna človeška lastnost je, da smo drugačni. 

Zakaj bi torej slikali kot nekdo drug?

[Spisal: Boštjan Vrečar, senior copywriter Kompas Design]