Ste lahko bolj kreativni od 4-letnika?  01.12.2011 Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Naj vaši kupci govorijo zgodbe  01.12.2011 Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Galaxy vs. iPhone  01.12.2011 Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?

10 nasvetov, kako ubraniti blagovno znamko pred trgovinskimi znamkami 21.05.2009

1. Poudarjajte zdravje. Če vaš izdelek vsebuje zdravju koristne sestavine, to poudarite, če ne, premislite o tem, da bi jih dodali.

2. Unikatno pakiranje. Starejši kupci bodo hvaležni, če boste uvedli embalažo, ki se lažje odpira, lažje nazaj zapre in lažje prebere napise tudi brez očal.

3. Razširite proizvodno linijo. Npr. v kategoriji pijač z mehurčki imajo trgovinske znamke samo 6,1 % tržni delež. Vsako leto se pojavljajo novi okusi, zelo malo pa je novih znamk. Tudi v trgovinah imajo trgovinske znamke omejen prostor na policah.

4. Imejte vsebino. Gradite zavedanje in izobražujte potrošnika o problemu, s katerim se poistovetite.

5. Drugačna velikost pakiranja. Trgovinske znamke brez težav kopirajo produkte, ki imajo enako velikost leto za letom. Če povečate velikost pakiranja, potrošnik težje primerja ceno s trgovinsko znamko.

6. Ponudite lastno znamko z dodano vrednostjo. Če pogledate kategorijo izdelkov za nego las, imajo trgovinske znamke samo 2,2 % tržni delež. Veliko blagovnih znamk z dodano vrednostjo onemogoča trgovinskim znamkam, da bi dobile zagon.

7. Lokalne vezi. Obveščajte kupce, če je vaš produkt pridelan na domačem terenu, obdelan ali skladiščen na domačem terenu. V današnjih časih je veliko bolj verjetno, da bodo potrošniki kupili lokalni izdelek.

8. Razlikujte se od drugih. Tekmujte s trgovinsko znamko, prav tako kot tekmujete z drugimi blagovnimi znamkami. Vaša blagovna znamka naj se jasno razlikuje od trgovinske in sporoča, da je vredna več kot trgovinska znamka.

9. Več je ekološko. Potrošniki se odločajo za pakete z več izdelki zaradi prihranka, danes pa je zelo pomemben razlog tudi ekološka ozaveščenost, saj paketi potrebujejo manj embalaže. Potrošnikom ponudite možnost, da prihranijo in obenem koristijo okolju.

10. Bodite inovativni. Bodite premična tarča in otežite trgovinskim znamkam, da bi vas kopirale. Ni pomembno, s čim presenečate: z embalažo, označevanjem, z zdravstvenimi prednostmi, novimi okusi … Bodite v gibanju.

Več na http: //www.brandweek.com/bw/content_display/news-and-features/packaged-goods/e3i88e4375aa1a0da9ebdf6c51a2379528b