Galaxy vs. iPhone
01.12.2011
Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?
Novice
Ključ do kreativnosti je, da gledate na svet skozi oči otroka. Pa še znate?
Veliko podjetij v samo središče pozornosti postavlja izdelek. Pa je to prav?
Verjetno ste že slišali ali pa tudi izkusili dolge čakalne vrste pred trgovinami, ko se začne prodaja novega modela iPhone?
Tesco zopet navdušuje z božično kampanjo, v kateri poudarja ... kaj drugega kot popuste. Izdelkov pa tudi po koncu praznikov ne bodo vrnili na prvotne cene.
Asics je – tako kot že velikokrat – v času newyorškega tekaškega maratona animiral in zabaval naključne mimoidoče. Tokrat na podzemni postaji Columbus.
Bi se vrgli v ledeno mrzlo vodo na Arktiki in malce zaplavali pod ledom?
National Geographic razveseljuje obiskovalce madžarskih nakupovalnih centrov.
Se kdaj sprašujete, kje se potika vaš otrok, ne veste pa, kako bi ga prepričali, da bi vam to sporočil?
Vas zanima kako bi bilo videti, če bi bili v realnem življenju deležni toliko vprašanj kot na spletu?
Raziskave kažejo, da imajo podjetja prav sedaj veliko večje možnosti kot včasih, da se njihova direktna pošta ne znajde v košu za smeti.